Hvordan virker det?
1.) Ring oss gjerne først på tlf 95 88 53 64. Så får du gratis hjelp av oss med ditt problem. I mange tilfeller kan problemet være utenfor selve modulen.
Husk vi tar ikke betalt hvis vi ikke reparerer noe, så det er viktig at man får konstantert at feilen er i modulen som sendes. Vi har mange eksempler på at vi har løst problemet for kunden gratis kun med feilsøking via tlf/epost.
2.) Fyll ut skjemaet nedenfor og send modulen til Micro Network, Svenskerudveien 57, 3533 Tyristrand.
3.) Når vi har mottatt modulen får du beskjed.
4.) Vi gir deg gratis diagnose/feilsøking på din modul, og gir deg et kostnadsoverslag.
5.) Kan vi reparere modulen, får du 3 valg:
1.) Godta reparasjon av modul til avtalt pris.
2.) Retur uten reparasjon, du betaler kun returporto.
3.) Ønsker du heller å kjøpe ny modul hos din forhandler, kjøper vi gjerne din defekte modul til avtalt vrakpantpris.
Fyll ut dette skjemaet før du sender produktet til reparasjon. Så vet vi hva som kommer i posten og kan holde deg oppdatert. Straks pakken er ankommet til oss gir vi deg beskjed.